Χαιρετίσματα στην παρέα του e-arena.gr
Ήθελα καιρό τώρα να γράψω για το JMCtech και το πόσο άθλιο είναι σαν κατάστημα, βασικά από το περιστατικό με το τροφοδοτικό που αγόρασα 1 χρόνο+ πριν. Είχα την εντύπωση πως αυτό το κατάστημα θα το βγάζαν από το skroutz -όχι γιατί έγινε κάτι σε μένα, αλλά γιατί έγινε σε πολλούς σαν και μένα- ή θα βάραγε κανόνι όπως το multicopter πχ αλλά με θλίψη και οργή θα έλεγα, όχι μόνο δεν το έχουν βγάλει από το skroutz αλλά και το ίδιο το skroutz τους κάνει “πλάτες”.
Δεν μπορώ να καταλάβω πως ένα κατάστημα με μηδαμινό στοκ βγάζει διαθεσιμότητα ΣΕ ΟΛΑ τα προϊόντα;
Οι τυπάδες είναι ανύπαρκτοι, ένα σωρό κριτικές με το ίδιο πράγμα να λένε όλοι:
-Παραπάνω μέρες για την παράδοση από τις 1~3 ή 4~10 που λέει το κατάστημα.
-Ακύρωση παραγγελιών γιατί δεν το έχει ο προμηθευτής (καλά πως το βάζετε ότι το έχετε ρε μαλάκες τότε αφού δεν το έχετε; τι έλεγχο κάνατε; γιατί να περιμένω 3-4-10-30 μέρες για να πάρω άκυρο στην τελική; ) αλλά το προϊόν φυσικά και παραμένει διαθέσιμο στο κατάστημα τους και αν το ψάξεις ξανά στο skroutz, πρώτη μούρη φυσικά το JMCtech….
-Κακή συσκευασία με αποτέλεσμα πολλά προϊόντα να έρχονται με ζημιά που φυσικά το κατάστημα δεν αναγνωρίζει.
-Κακή εξυπηρέτηση. Το έζησα και εγώ με το τροφοδοτικό μου όταν τόλμησα να τους καλέσω στο τέλος της 10ης μέρας και ενώ το προϊόν δεν είχε φύγει ΚΑΝ από το κατάστημα τους για τα courier με αγενή υπάλληλο να απαντάει την κλήση.
-Αν σου τύχει χαλασμένο προϊόν ή όπως έγινε σε μένα στην δουλειά DOA, σε βάζουν να υπογράψεις για χρέωση τεχνικού ελέγχου και χρεώνεσαι τα μεταφορικά.
Είναι και άλλα πολλά που θα μπορούσα να γράψω, που μάλλον θα γράψω κάποια στιγμή πιο αναλυτικά.
Το εν λόγω κατάστημα είναι λίγο στα παπάρια του γενικά. Δεν θέλω να σταθώ μόνο στα παραπάνω, θέλω να πω ότι αυτά που κάνει το κατάστημα αυτό είναι να προκαλεί προβλήματα στον τελικό χρήστη.
Σε μένα με το τροφοδοτικό, είχα κάποια deadlines να κάνω κάποια review και….να έχω και ένα λειτουργικό pc. Αν το έκλεινα, λίγο πιο ακριβά από κάπου αλλού, θα έκανα δουλειά μου νωρίς και χωρίς πίεση και άγχος. Το ότι δεν το έστειλε ποτέ το jmctech με πήγε πολύ πίσω, έχασα λεφτά και έκανα τελικά βιαστική δουλειά.
Και το άλλο μετά είναι ότι βλέπω κάτι σε προσφορά και έχω τα λεφτά να το πάρω, το κλείνω και είτε τρώω άκυρο από το jmctech είτε το στείλει 1+ μήνα μετά, εγώ δεν έχω τράπεζα δικιά μου να παράγει λεφτά για να αγοράζω και 2ο από αλλού αλλά και ακύρωση αγοράς να κάνω δεν γυρίζουν τα λεφτά άμεσα στον λογαριασμό μου. Οπότε χάνω και αυτό που θέλω στην τιμή που πρέπει και την περίοδο που μπορώ.
Να δώσω και ένα ακόμα περιστατικό που έγινε στην εργασία μου.
Παρόλο που όπου σταθώ και όπου βρεθώ λέω για την δικιά μου αρνητική εμπειρία με το κατάστημα, και αν μπορούμε να το αποφύγουμε, τελικά έγινε μια αγορά ενός HDD 16TB για να μπει σε έναν server.
Σκάει το courier, το παραλαμβάνω και το ανοίγω, πρώτα από όλα φαινόταν ότι ο δίσκος δεν ήταν καινούριος, είχε σκόνη/βρομιά και η συσκευασία του δεν ήταν η τυπική των σκληρών δίσκων αλλά wrapper με χαρτόνι -έλεος-.
To βάζω στον πρώτο server, δεν τον βλέπει καν. Πάω στον επόμενο, το ίδιο. Πάω σε 3ο pc, πάλι δεν το έβλεπε! Το βάζω σε εξωτερικό sata to usb, το ίδιο! Ούτε καν άναβε το μοτέρ.
Τηλέφωνο στο κατάστημα και μας άρχισαν τις κλασικές μαλακίες τους, μιλάμε ρε παιδιά για προϊόν DOA….περιμέναμε πόσες μέρες να έρθει, βγήκε DOA και περιμέναμε πόσες ακόμα μέρες να έρθει ξανά το skroutz να το πάρει…Σε DOA και μας έλεγε το jmctech να το πάμε RMA….τι λέτε ω ρε;
Και έρχομαι στο skroutz, ξέρω και αυτοί στα παπάρια τους…πως επιτρέπουν να υπάρχουν καταστήματα στην σελίδα τους ΠΟΥ ΔΕΝ έχουν το προϊόν και το βγάζουν ως διαθέσιμο; Οκ, όχι ως άμεσα διαθέσιμο αλλά ρε γαμώ το κέρατο σας πως είναι κάτι διαθέσιμο σε 10~30 μέρες;
Και προσοχή! Δεν είναι 10~30 μέρες για παράδοση σε μένα, στον τελικό χρήστη αλλά 10~30 μέρες να πάει σε αυτούς και +1~3 μέρες μετά να έρθει σε μένα!
Εγώ από την πλευρά μου το έγραψα σε e-mail παραπόνων στο skroutz, το έγραψα και ως αρνητική κριτική στο κατάστημα (δεν εγκρίθηκε φυσικά! τι; να τα χαλάσουμε με τα φιλαράκια μας; ΠΟΤΕ!) και γράφω και αυτό εδώ το άρθρο, όποιος το διαβάσει να το σκεφτεί λίγο πριν αγοράσει από το jmctech και άλλα παρόμοια καταστήματα και αν μπορεί, να δώσει αυτήν την διαφορά στο επόμενο κατάστημα -αφού το ελέγξει πρώτα μην είναι jmctech wannabe-, συνήθως δεν είναι πολύ ακριβότερο το επόμενο κατάστημα.
Ζήτησα από το skroutz να μπει ένα φίλτρο να μπορούμε να βάζουμε σε blocklist συγκεκριμένα καταστήματα όπως πχ το jmctech. Δεν γουστάρω ρε φίλε να το βλέπω το συγκεκριμένο κατάστημα! Μου ξυπνάει κακές μνήμες και θα ήθελα να το αποφύγω όσο δεν πάει!
Ακόμα δεν έχει γίνει κάτι τέτοιο, καμιά φορά το skroutz ακούει, πχ πριν από μερικούς μήνες ζήτησα γνωστό μου που δουλεύει εκεί να μπει στους SSD επιλογή για το αν έχει ή όχι cache. Το βάλανε και μάλιστα να λέει και το πόση cache έχει. Να πω και τα καλά και όχι μόνο τα άσχημα, αλλά αυτό με το jmctech και την blacklist καταστημάτων θεωρώ ότι πρέπει να γίνει το συντομότερο δυνατών!
Βλέπω τις ψήφους και μάλλον το διαβάζει κάποιος από το jmctech ή κάποιος που τα πάει καλά μαζί τους, δεν πειράζει παιδιά, ξιδάκι! Η αλήθεια είναι πικρή αλλά μας αρέσει σκέτη