Χαιρετίσματα στην παρέα του E-Arena.gr!
Σήμερα θέλω να μιλήσω για το UPS του τίτλου όπου είχα την ατυχία να αγοράσω τον Δεκέμβριο του 2023 μέσω του skroutz. Απευθείας link για το προϊόν: https://www.skroutz.gr/s/24031441/CyberPower-ValuePRO-Line-Intera-UPS-Line-Interactive-1600VA-960W-me-4-Schuko-Prizes.html
Το προϊόν το αγόρασα για προστασία του desktop Η/Υ μου, δεν το περίμενα να κρατάει ώρες κτλ αλλά σε μια διακοπή ρεύματος να προλάβω να σώσω την εργασία μου και να προστατέψω τον Η/Υ μου.
Στα χαρτιά φαίνεται ένα καλό μηχάνημα και σε συζήτηση με φίλο μου που έχει ακριβώς το ίδιο μοντέλο μου το πρότεινε και έτσι έγινε η αγορά.
Το UPS ήρθε σε άριστη κατάσταση 8/12/2023 (παρακαλώ να κρατήσετε το άριστη κατάσταση για αργότερα). Μπήκε στο ρεύμα και πάνω σε αυτό μπήκε το Tower στην 1η υποδοχή επάνω και ακριβώς από κάτω του Tower μπήκε η οθόνη μου και στην 3η θέση ένα μικρό switch καθώς εκεί που είναι το router υπάρχει άλλο UPS και το κρατάει για πάρα πολύ ώρα αλλά τι να το κάνεις να μένει ενεργό το router και το PC αν έχει κλείσει το switch ε;
Η 4η υποδοχή παρέμεινε κενή και στην τελευταία κάτω κάτω που είναι απλά φίλτρο και passthrough μπήκε το πολύπριζο όπου έχω το soundbar και άλλες συσκευές που ναι μεν θέλω προστασία από υπερτάσεις ή υποτάσεις αλλά δεν θέλω να μείνουν στην μπαταρία και τόσο πολύ.
Το πρώτο βράδυ λοιπόν που το έχω, κλείνω και από το κουμπί στην πρόσοψη αλλά και από το λογισμικό που πέρασα στον Η/Υ μου τα ενοχλητικά “ΜΠΙΠ” που κάνουν τα UPS όταν δεν έχουν ρεύμα, άλλωστε το αν πέσει το ρεύμα στο σπίτι και ειδικά βράδυ είναι πολύ εύκολο να το αντιληφθεί κανείς, δεν χρειάζεται σε καμία των περιπτώσεων να έχουμε αυτά τα εκοφαντικά “ΜΠΙΠ” σαν όπισθεν νταλίκας μέσα στο σπίτι μας. Θεωρώ ως εδώ ότι είναι κατανοήσιμο το τι λέω έτσι;
Oh Cheesus! Εδώ λοιπόν είναι που ξεκινάει 1 πανηγύρι που μου έχει φάει 1 μήνα ως τώρα από την ζωή μου και δεν βλέπω και άκρη στο τούνελ για επίλυση!
Και θέλω να το γράψω αυτό για όλους όσους το διαβάσουν και θέλουν να πάρουν 1 UPS, όχι το συγκεκριμένο αλλά γενικά 1 UPS! Βάλτε το σε δοκιμή άμεσα μετά την 1η φόρτιση! Όχι μόνο να δείτε αν κρατάει όση ώρα λέει αλλά για να δείτε αν κάνει θόρυβο από πηνία κτλ!
Εγώ την πάτησα και δεν το δοκίμασα καθώς είχα από τον φίλο που μου το πρότεινε με άριστες κριτικές και επαίνους οπότε απλά το έβαλα στην “παραγωγή”. Μην κάνετε το ίδιο λάθος!
Κατά της 2 το βράδυ που κοιμόμουν λοιπόν έγινε μια πτώση ρεύματος(;). Δεν ξέρω ακριβώς τι ήταν καθώς ήταν στιγμιαίο, αυτό που ξέρω είναι το UPS αυτό έκανε ένα πολύ δυνατό θόρυβο και όχι δεν ήταν τα “ΜΠΙΠ” όπως είπα και πιο πάνω.
Τυχαίο το θεώρησα, δεν κράτησε και ώρα και συνέχισα τον ύπνο μερικά λεπτά μετά καθώς όταν έκανε τον θόρυβο αυτό, πετάχτηκα επάνω και κόντεψα να μείνω στον τόπο καθώς κάτι τέτοιο δεν το περίμενα! Και πριν από αυτό το UPS έχω άλλα 2 μικρότερα, στο 1 δεν κλείνουν τα “ΜΠΙΠ” αλλά δεν είναι τόσο δυνατό και δεν είναι στο υπνοδωμάτιο μου όπως το UPS του άρθρου!
Περνάει ο καιρός, συγκεκριμένα 2,5 μήνες χωρίς καμία διακοπή ρεύματος ή άλλη πτώση κτλ κτλ και φτάνουμε λοιπόν 15/2 όπου έχουμε μια πολύωρη διακοπή ρεύματος και το UPS μέχρι που έμεινε από μπαταρία έκανε έναν πολύ ενοχλητικό θόρυβο! Ο θόρυβος ξεκινάει άμεσα με το που πέσει το ρεύμα και δεν κάνει κλιμάκωση και αποκλιμάκωση και παραμένει σταθερά δυνατός.
Ηλεκτρονικός ΔΕΝ είμαι αλλά ξέρω πολύ καλά να βγάζω μερικά πράγματα από την εξίσωση και το πρώτο πράγμα που απέκλεισα ήταν ο ανεμιστήρας.
Βλέπετε ένας ανεμιστήρας θα κάνει κάποιο spin up και κάποιο spin down όταν μπει σε λειτουργία και όταν σταματήσει. Δεν θα πάει από το 0% στο 100% και από το 100% στο 0% σε κλάσμα δευτερολέπτου. Κρατήστε το και αυτό γιατί θα μιλήσουμε πιο κάτω για επιστήμονες του πληκτρολογίου. Ναι, βάζω και εμένα μέσα. Όλοι κάνουμε λάθος κάπου και δεν αποτελώ εξαίρεση. Και εδώ για να γράψω τα guides που γράφω κάνω πολλά λάθη και μέσω αυτών μαθαίνω, απλοποιώ και δίνω την “μασημένη τροφή”. Απλά η διαφορά μου με τους “άλλους επιστήμονες του πληκτρολογίου” είναι ότι δεν επιμένω σε κάτι που είναι λάθος, που μου το έχουν δείξει και αποδείξει ότι είναι λάθος και εγώ εκεί να λέω και να επιμένω τα δικά μου. Αν κάποιος μου δείξει ότι αυτό που λέω είναι λάθος, δεν με νοιάζει αν θα είναι αγενής ή όχι, η αλήθεια με νοιάζει γιατί η αλήθεια είναι ότι είναι τα γεγονότα/δεδομένα, ότι μπορούμε να δείξουμε και να αποδείξουμε, αν κάποιος λοιπόν μου δείξει και αποδείξει ότι είμαι λάθος κάπου, φυσικά και θα αλλάξω γνώμη και δεν θα επιμένω στο λάθος μου.
Μιλάω λοιπόν με το κατάστημα που έγινε η αγορά μέσω skroutz, τους λέω το πρόβλημα και ξεκαθαρίζω ότι δεν μιλάω για τα “ΜΠΙΠ”, μου δίνουν το τηλέφωνο της αντιπροσωπείας όπου και κάλεσα άμεσα. Μιλάω με κάποιον από το τεχνικό τους τμήμα, αναφέρω το πρόβλημα και μου λέει “ναι, πρέπει να είναι ελαττωματικό UPS, στείλτε μου ένα email στο τάδε mail για να σας στείλω οδό και πληροφορίες για το πως θα μας το στείλετε”.
Ωραία λέω και γω και στέλνω το email, καμιά ώρα μετά μου απαντάει με οδό/ονόματα κτλ αλλά αναφέρει ότι πρέπει να το αποστείλω με δικά μου έξοδα αποστολής και αυτοί θα μου το στείλουν πίσω με δικά τους έξοδα….
Ώπα λέω! Αγορά μέσω skroutz δεν ήταν; Για ποιο λόγο να επωμιστώ εγώ το κόστος αποστολής; Δεν με καλύπτει εγγύηση κτλ;
Μιλάω με το chat του skroutz με μια κοπέλα, αναλύω το πρόβλημα και μου λέει ναι, θα κάνετε μέσα από το skroutz την τάδε εντολή για να έρθει να το πάρει δικό μας βανάκι.
Τέλεια λέω, κάνω την φόρμα και περιμένω. Το περιμένω παιδιά από 15/2/2024 και σήμερα που γράφω το άρθρο 19/3/2024 και έχει μέλλον. Πολύ μέλλον!
Μου έρχεται ειδοποίηση ότι θα έρθει το βανάκι Παρασκευή 23/2/2024. Η ημέρα που μιλάω και γράφω emails κτλ είναι Τρίτη 20/2/2024 για να δώσω μια εικόνα το πως περνάνε οι μέρες χωρίς ενέργειες, έτσι στο να πετάμε φελλούς στο βαρέλι να ωριμάσει το ουίσκι ένα πράγμα.
Την Πέμπτη 22/2/2024 μου σκάει ένα άλλο email από το skroutz όπου μου ζητούσαν το λόγο που έκανα το αίτημα επιστροφής…εκεί κάπως φόρτωσα να πω την αλήθεια αλλά όχι όσο θα πω πιο κάτω.
Θεώρησα ότι τα έχω εξηγήσει ήδη και μάλιστα αρκετές φορές και μπορώ να πω πως ενοχλήθηκα από αυτό το email. Εξηγώ ακόμα μια φορά, με print screens από τα emails και με την αντιπροσωπεία και με την κοπέλα του skroutz και δίνει επιτέλους το τελικό ΟΚ για την μέρα που είχε οριστεί.
Έρχεται λοιπόν η Παρασκευή 23/2/2024 που περίμενα το βανάκι μέσα σε ένα παράθυρο κάποιων πρωινών ωρών που είχα θέσει, περνάνε οι ώρες τίποτα! Κάποια στιγμή 14:45 σκάει το βανάκι του skroutz για την παραλαβή!
Το έχω συσκευάσει ήδη μια μέρα πριν με όλα τα εξαρτήματα του και στο άθικτο κουτί του!
Το παραλαμβάνει ο οδηγός και λέω και εγώ μέσα μου “23/2/2024 Παρασκευή, θα ακούσω νεότερα από αυτό από αρχές Μάρτη”…αμ δε!
Έρχεται Δευτέρα 26/2/2024 και 11 το πρωί και μου σκάει ένα email που μου ανέβασε το αίμα στο κεφάλι!
Η συνεννόηση ήταν να το πάρουν από εμένα, να πάει στο κατάστημα και από εκεί αντιπροσωπεία…το να το πάρουν από εμένα Παρασκευή 23/2/2024 και να μου απαντάνε Δευτέρα 26/2/2024 πάει να πει πως κάποιο βήμα δεν έγινε ή ότι μέσα στο Σ/Κ το skroutz έκανε ενέργειες για μένα και μόνο!
Και όπως το περίμενα από όταν μου ήρθε το email…ΔΕΝ ΠΗΓΕ ΠΟΤΕ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ!
Πήγε μόνο στο κατάστημα όπου κάποιος, να το πω όσο πιο ευγενικά μπορώ, ΣΤΟΚΟΣ δεν διάβασε καν το τι πρόβλημα έχει! Μέσα στο skroutz δεν υπάρχει Δελτίο Τεχνικού Ελέγχου οπότε και εγώ δεν ξέρω τι κοιτάξανε αλλά έκανα μια υπόθεση, κοιτάξανε τα “ΜΠΙΠ”! Δεν υπάρχουν και άλλα πράγματα να δεις! Εγώ ποτέ δεν είπα ότι δεν δίνει ρεύμα κτλ ή ότι δεν ανοίγει, το πρόβλημα μου ήταν ο θόρυβος που παράγει η μονάδα και να πω για πολλοστή φορά ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΤΑ ΜΠΙΠ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ!
Εδώ δεν θα κρυφτώ, έγινα σούπερ έξαλλος! Μου ανέβηκε το αίμα στο κεφάλι και βγήκα εκτός εαυτού αλλά ρίχνω το 100% της ευθύνης στους εγκεφαλικά ανάπηρους που διαχειρίστηκαν την υπόθεση.
Με το που μου έρχεται αυτό το email χωρίς Δ.Τ.Ε. να το τονίσω αυτό, επικοινωνώ με το skroutz να μάθω τι έλεγχος έγινε και από ποιον! Και μου απαντάει μια κοπέλα το εξής αμίμητο και το βάζω χωρίς να κρύψω το όνομα καθώς δεν δείχνει επίθετο οπότε και δεν μπορεί να στοχοποιηθεί:
Εγώ αγαπητή Μαριάνα και όποια Μαριάνα δουλειές δεν έχω; Γιατί θα πρέπει να ανοίγω καινούρια αιτήματα και να σπαταλάω μέρες σε αποσυσκευασίες και συσκευασίες επειδή είδε κάποιος γκάου-μπίου το προϊόν για βλάβη που ήθελε εκείνος να δει και όχι για την βλάβη που το έστειλα;
Ήδη εγώ μιλάω μαζί σας και με το κατάστημα και την αντιπροσωπεία 20/2/2024 και πέρασε μια βδομάδα στο τίποτα κυριολεκτικά! Βέβαια δεν μου φταίει η Μαριάνα και η όποια Μαριάνα, υπάλληλος είναι που απλά της σκάνε tickets με αιτήματα κτλ δεν έχει προσωπική ανάμιξη αλλά αυτό που καταλογίζω ως κάποιος που εργαζόταν σε 2 παρόχους τηλεπικοινωνιών επί 2 χρόνια, διαβάζεις το τι λέει/ζητάει ο πελάτης και δεν κάνεις του κεφαλιού σου και πετάς στο έτσι “κάντε νέο αίτημα”.
Την επόμενη μέρα μου δίνουν σε email το πόρισμα το οποίο δείχνει πόσο για το πέος είναι το κατάστημα που έγινε η αγορά:
Δεν θέλω να γράψω επωνυμία αλλά μερικοί ίσως καταλάβετε πιο κατάστημα είναι.
Χώρισα την απάντηση σε 2 σκέλη, το πρώτο που κοιτάξανε που είναι ότι να’ναι, τραγική και λάθος από άκρη σε άκρη και με έφερε κοντά σε εγκεφαλικό και το δεύτερο το οποίο είναι σαν να πάνε να δούνε το πρόβλημα αλλά δεν βάλανε ΠΟΤΕ φορτίο επάνω του!
Γιατί ξέρετε όσοι έχουμε UPS απλά τα βάζουμε στην πρίζα και τα κοιτάμε, δεν βάζουμε Η/Υ επάνω τους! ΠΟΤΕ όμως!
Η ημερομηνία λέει 26/2/2024 αλλά να τονίσω και πάλι αυτό ήρθε σε μένα με email 27/2/2024.
To UPS ήρθε σε μένα λίγες ώρες πιο μετά με μια αρκετά ταλαιπωρημένη συσκευασία. Πολλοί θα πουν σιγά το πράγμα, για μένα δεν είναι έτσι όμως τα πράγματα. Καθώς κρατάω, όσο δύσκολο και να είναι, τα κουτιά για όσο καιρό έχουν εγγύηση τα πράγματα που αγοράζω και μερικά πράγματα που ξέρω ότι μπορεί να τα πουλήσω πιο μετά, κρατάω τα κουτιά τους μέχρι να τα πουλήσω. Οπότε εμένα με το στραπατσάρισμα του κουτιού, μου κόβουν την οποιαδήποτε δυνατότητα μεταπώλησης μπορεί να έχει αυτό το UPS στο μέλλον. Αλλά οκ ας μην σταθώ άλλο στο κουτί…Απλά επειδή η ιστορία έχει μέλλον, θα έπρεπε να μην πάθει κάτι το κουτί τόσο νωρίς για να αντέξει ως το τέλος και επειδή όταν απαντάνε έτσι στον “τεχνικό” έλεγχο, όταν θα το πάω για επιστροφή πως θα το πάρουν πίσω με χαλασμένο κουτί;
Στο email που έλεβα κατά την παραλαβή του UPS είχε και link αξιολόγησης αλλά τι αξιολόγηση να κάνω με τα από πάνω; Πάντα αξιολογώ θετικά έχοντας γνώση για τις αξιολογήσεις και πως είναι να τρως 0 ενώ δεν φταις κτλ κτλ αλλά εδώ φταίει και ο “agent” του skroutz. Δεν έδωσα αξιολόγηση καθώς αυτή θα ήταν πολύ αρνητική και ήμουν εκτός εαυτού με την όλη ιστορία, γιατί το ξαναλέω, οι μέρες περνάνε, αποτέλεσμα δεν έχω και στο ενδιάμεσω είχα 2 ακόμα διακοπές ρεύματος που ευτυχώς ζημιά δεν έγινε αλλά κάλλιστα θα μπορούσε να γίνει χοντρή ζημιά.
Επόμενος agent, δεν με άντεξε η προηγούμενη αλλά αν είστε έτσι θα είμαι και εγώ γιουβέτσι, μου φάγατε ήδη 8 μέρες στο τίποτα, τι έχω να χάσω; Γιατί να μην το τραβήξω και εγώ στα άκρα και όπου βγει; Και να είστε σίγουροι κύριοι του Skroutz, του καταστήματος αλλά και της αντιπροσωπείας, αυτό που θα βγει θα είναι υπέρ μου big time!
Δεν ανεβάζω το τι έστειλα, τα έχω κρατήσει όμως και θα μείνουν για πάντα στο αρχείο μου. Να αρκεστείτε ότι ήμουν πολύ επιθετικός στο τι έστειλα, ακόμα και video στο youtube ανέβασα. Υπάρχει ακόμα αλλά το έχω κάνει κρυφό, θα μπει όταν πρέπει ξανά όμως.
Ανεβάζω την απάντηση του επόμενου agent 28/2/2024 αυτή όμως έτσι; Να μην αφήνουμε και μερικές ώρες ανάμεσα στις απαντήσεις μπας και καλμάρει ο πελάτης;
Το είπα και στον ίδιο ότι δεν έχω κάτι προσωπικό μαζί του, δεν τον ξέρω και από χθες και ούτε μου έχει κάνει κάτι. Μιλάω για το skroutz και το κατάστημα και τα έχω πάρει άσχημα για κάτι που το είδα να έρχεται και προσπάθησα να το αποτρέψω κάνοντας όσο πιο αναλυτικό μπορώ το πρόβλημα αλλά δεν είχε αποτέλεσμα…από εδώ και πέρα στο μέλλον δεν θα λέω τίποτα, βάλτε επάνω ότι σας δώσω και βρείτε τι έχει.
Λοιπόν από την απάντηση του Ιωάννη, αμφισβητώ ότι έγιναν ΟΛΟΙ οι απαιτούμενοι έλεγχοι καθώς το βγάζοντας από το κουτί και πατώντας το power on δεν αποτελεί κανενός είδους έλεγχος ποτέ και πουθενά. Και δεν μπορείς να δίνεις αυτήν την απάντηση σε κάποιον άνθρωπο του κλάδου όποιε Ιωάννη.
Μετά αμφισβητώ ότι εξαντλήσατε κάθε δυνατή λύση καθώς μόλις έκανα καταγγελία στο ΙΝ.ΚΑ γίναν ενέργειες. Από Τρίτη 27/2/2024 που παρέλαβα το UPS ως και την Κυριακή 3/3/2024 που έφτασα στο αμήν ούτε φύλλο δεν κουνήθηκε, μόλις όμως την Δευτέρα 4/3/2024 διαβάσατε την καταγγελία με τον αριθμό πρωτοκόλλου να πως ήρθε ξανά βανάκι να το μαζέψει για να το πάει αντιπροσωπεία, φίλε όποιε Ιωάννη.
Το ότι κατανοείτε ότι έχω εμπειρία ως τεχνικός δεν μου λέει τίποτα. Αυτό που μου λέει εμένα κάτι είναι σας δίνω κάτι να το δείτε στο Α και το κοιτάτε στο Ω που δεν είχε αναφερθεί ποτέ ως πρόβλημα. Αυτό μπορείτε να το κατανοήσετε; Και τεχνικός να μην ήμουν, όταν σου λέω κοίτα το φεγγάρι και εσύ κοιτάς τον υπόνομο πάλι πρόβλημα θα είχαμε απλά βλέπεις η διαφορά είναι 209€ που έφυγαν από το δικό μου πορτοφόλι για να κοιτάει ο στόκος τα “BEEP” φίλε μου καλέ. Οπότε μπορείς να καταλάβεις πολύ εύκολα που μπορεί να τοποθετήσει την σφραγίδα του ο τεχνικός τους. Τα θυμάμαι και μου ανεβαίνει το αίμα στο κεφάλι και πάλι.
Την Τρίτη 5/3/2024 ο Ιωάννης, αποχώρησε από την επικοινωνία και έδωσε την σκυτάλι στην φίλη Μάιρα με την οποία διατηρώ επικοινωνία ακόμα και σήμερα και αύριο και μεθαύριο και όσο θα πάρει να λυθεί αυτό το πρόβλημα με τον έναν ή με τον άλλο τρόπο.
Οι μέρες έχουν περάσει, εγώ έχω ξενερώσει και ορίζει η φίλη Μάιρα ραντεβού για παραλαβή από εμένα την Παρασκευή 10 με 12 στις ώρες που θα είμαι και εγώ στον χώρο. Έρχεται η Παρασκευή, ναι μια ακόμα και πόσες ακόμα; 6/3/2024 πάει 13:00, πάει 14:00 πουθενά το βανάκι…10 με 12 ε; σίγουρα….τελικά ήρθε 15:40 1 τσιγάρο δρόμος καθυστέρηση μόνο!
Το πήρε λοιπόν και την Τρίτη 12/3/2024 είχαμε την επόμενη επικοινωνία, να πω ενδιάμεσα με κάλεσε η αντιπροσωπεία ότι το παρέλαβαν και ζήτησαν το email μου για να μου στείλουν εκεί τα αποτελέσματα αλλά δεν επικοινώνησαν μαζί μου ως εκείνη την μέρα και ώρα.
Επικοινωνώ εγώ τηλεφωνικά μαζί τους για να μάθω ως πότε θα έχω απάντηση και μου λένε θα με καλέσει κάποιος άλλος αργότερα.
Κλήση δεν έλαβα αλλά έλαβα μια αστεία απάντηση, βασικά όχι μόνο μια αλλά κάθε απάντηση από την αντιπροσωπεία ήταν για γέλια και για κλάματα! Δεν ξέρω πως υπάρχει αυτή η εταιρεία και είναι ανοιχτή…
Εν ολίγοις μου είπαν ότι δεν βρήκαν πρόβλημα και η φασαρία που κάνει είναι εντός προδιαγραφών χωρίς να μου λένε πόσα dba μετρήσανε και πως; Γιατί ο κατασκευαστής έλεγε ως 50dba στο 1 μέτρο και εγώ σπίτι μέτραγα 55 με 60dba. Το έχω σε video και τους το έχω στείλει.
Όταν είδαν ότι δεν μπορούν να μου το απαντήσουν αυτό, δεν ρωτάω κάτι τρελό ρε παιδιά! Ο κατασκευαστής στην σελίδα του λέει ως 50dba εσείς πόσα μετρήσατε; Μούγκα στην στρούγκα!
Με ρώτησαν τι τροφοδοτικό έχει ο Η/Υ μου, τους έστειλα το τροφοδοτικό για να λάβω αυτήν την … απάντηση:
Έχουμε το πρώτο παγκόσμιο UPS που είναι για Η/Υ(σύμφωνα με τον κατασκευαστή στην επίσημη σελίδα τους) αλλά δεν είναι για Η/Υ…
Μάλιστα μάλιστα, το είδατε και το διαβάσατε στο e-arena.gr ότι το συγκεκριμένο UPS ΔΕΝ κάνει για Η/Υ!
Τώρα είμαι ακόμα από 14/3/2024 σε επικοινωνία με την Μάιρα του skroutz για να γίνει επιστροφή μιας που εγώ το αγόρασα για προστασία του Η/Υ μου και δεν έχω καμία άλλη χρήση για αυτό. Να πετάξω 209€ δεν με παίρνει, δεν τα βρήκα στον δρόμο και τα είχα και τότε ανάγκη και εξακολουθώ να τα έχω ανάγκη. Εδώ λοιπόν είμαι στην φάση όπου θα μου το στείλει πίσω η αντιπροσωπεία την Πέμπτη 21/3/2024 για να έρθει να το πάρει το skroutz, να υποθέσω μια βδομάδα αργότερα, για να μου γίνει επιστροφή χρημάτων. Σε τι κατάσταση θα έρθει το κουτί πίσω μετά τόσες μετακινήσεις και ενώ ήταν ήδη σε κακή κατάσταση όταν ήρθε πίσω σε μένα 27/2; Και θα μπορεί να γίνει επιστροφή με χαλασμένη συσκευασία ή θα μου πουν μαλακίες; Θα στοιχημάτιζα στο 2ο… γιατί έχουν πάει όλα τα άλλα τόσο καλά γιατί να μην πάει και αυτό τέλεια ε;
Ωραία λοιπόν αυτό το κομμάτι του άρθρου αναμένεται να λάβει στο κοντινό μέλλον ενημερώσεις από εμένα σχετικά με την πορεία και το τι έγινε.
Πάμε ως τόσο να μιλήσουμε για τους “επιστήμονες του πληκτρολογίου” που ανέφερα στην αρχή του άρθρου.
Θέλω μόνο να ξεκαθαρίσω πως ναι μεν χρησιμοποιώ τον όρο κάπως υποτιμητικά αλλά σε καμία των περιπτώσεων δεν θέλω να προσβάλω κανέναν γι’αυτό και δεν θα ανεβάσω nicknames ή άλλα σχετικά αλλά θα “επιτεθώ” μόνο σε επιχειρήματα, όπως και πρέπει. Οι άνθρωποι αυτοί αφιέρωσαν χρόνο από την ζωή τους για να μου απαντήσουν και να βοηθήσουν και τους ευχαριστώ για αυτό πάρα πολύ!
Για το πρόβλημα αυτό δημιούργησα ένα νήμα σε γνωστό forum όπου και είμαι μέλλος από το 2003, σίγουρα είχα κόντρες αλλά και παιδιά που γίναμε φίλοι και παιδιά που έχω βάλει σε blocklist και φαντάζομαι σίγουρα και εγώ θα στολίζω αρκετές δικές τους blocklists, πράγμα που δεν με ενδιαφέρει και τόσο καθώς με ενδιαφέρει η αλήθεια και η αλήθεια είναι ότι είναι τα γεγονότα/δεδομένα όπως είπα και πιο πάνω.
Από την αρχή ξεκαθάρισα σε όλους ότι απορρίπτω το να είναι ανεμιστήρας το πρόβλημα, δεν είμαι ηλεκτρονικός και δεν έβαλα χέρι μέσα στο UPS αλλά με πάρα πολλούς τρόπους μπορώ, όπως και έκανα, να βγάλω έξω από την εξίσωση τον παράγοντα ανεμιστήρας.
Οπότε λαμβάνω μια απάντηση, μπορώ να πω πολύ καλά τεκμηριωμένη και δείχνει ότι το παιδί αυτό αφιέρωσε πολύτιμο χρόνο από την ζωή του για να κάτσει να τα γράψει όλα αυτά και τον ευχαριστώ και το εκτιμώ πάρα πολύ:
Αναφέρεται στο voice recording που έκανα και δεν το έχω γράψει στο άρθρο, έκανα ένα voice recording από το κινητό, του θορύβου αλλά ως flagship phone του 2023 (και τα πιο παλιά το έχουν) έχει ANC (Active Noise Cancellation) και δεν μπόρεσε η καταγραφή αυτή να αποδώσει το τι πραγματικά άκουγα και κάλλιστα όντως θα μπορούσε να είναι θέμα ανεμιστήρα όπως αναφέρει το παιδί με μόνο αυτό ως σημείο αναφοράς.
Έλα μου όμως που για να είναι ανεμιστήρας το πρόβλημα θα πρέπει να πληροί κάποια κριτήρια πχ:
1)Να έχει κάποιο spin up όταν παίρνει μπρος και κάποιο spin down όταν πάει να σταματήσει.
2)Να μην παίρνει μπροστά άμεσα αλλά κάποιον “Χ” χρόνο μετά. Ειδικά αν μιλάμε για θερμική αιτία.
3)Να παράγει ένα κάποιο τρέμουλο, στο κάτω κάτω μοτέρ σε λειτουργία είναι κάτι θα παράγει αν το πιάσω με το χέρι.
Δεν γίνεται να φτάνει σε κρίσιμη θερμοκρασία άμεσα με το που πέσει το ρεύμα και άμεσα να πάρει μπρος ο ανεμιστήρας και στο 100% έτσι; Και πάλι άμεσα με το που πάρει ρεύμα ότι ψύχθηκε άμεσα ώστε να κάνει instant stop o ανεμιστήρας έτσι; Για το ίδιο κλάσμα δευτερολέπτου μιλάω.
Γιατί αν κάτι παράγει τόσο ζέστη ώστε να θέσει τον ανεμιστήρα σε λειτουργία όταν πέσει η παροχή και ξεφορτίζουν οι μπαταρίες τότε πρέπει να παραμένει ανοιχτός και όσο φορτίζουν μιας που κατά την φόρτιση η θερμοκρασία είναι πιο μεγάλη πχ δείτε κινητό να φορτίζει τι θερμοκρασίες πιάνει και δείτε τι θερμοκρασίες πιάνει όταν ξεφορτίζει όταν πχ βλέπετε video στο youtube.
Και εδώ είναι λίγο που τα χαλάμε και χρησιμοποιώ τον όρο “επιστήμονες του πληκτρολογίου”, ίσως λανθασμένα, εδώ είμαστε, διορθώστε με!
Την ίδια εικόνα βλέπουμε φίλε μου που εσύ ανέβασες σε απάντηση σε μένα και λέει “The internal cooling fan will only run when it is required. CyberPower UPS systems utilize an internal thermometer which activates the fan when the temperature exceeds a certain threshold. When the UPS is running idle (not using battery power), it is completely normal for the fan to not be running.“
Αυτό δεν μεταφράζεται όπως γράφεις και αφαιρώ τα on-line μιας που μιλάμε για line interactive και δεν έχει νόημα:”Στα υπόλοιπα μοντέλα λειτουργεί μόνο όταν δεν έχεις παροχή από τη ΔΕΗ και πρέπει να δώσουν ρεύμα από τη μπαταρία. Αφού επανέλθει η παροχή του δικτύου, σύντομα η θερμοκρασία υποχωρεί και ο ανεμιστήρας δε χρειάζεται να δουλέψει άλλο ως την επόμενη διακοπή.“
Η μετάφραση που κάνεις είναι άκυρη καθώς η πηγή σου λέει: Ότι τα UPS συστήματα της CyberPower κάνουν χρήση εσωτερικού αισθητήρα θερμοκρασίας που ενεργοποιεί τον ανεμιστήρα όταν η θερμοκρασία ξεπεράσει κάποιο συγκεκριμένο όριο. Και όταν το UPS είναι σε αδράνεια (IDLE) που για αυτούς αδράνεια = δεν κάνει χρήση της μπαταρίας, είναι απόλυτα φυσιολογικό για τον ανεμιστήρα να μην τρέχει.
Αυτό λοιπόν που λέει η δικιά μου ελεύθερη μετάφραση δεν έχει καμία σχέση με την δικιά σου η οποία δεν περιέχει όρους που έχει η πηγή αλλά εισάγει καινούργιους όρους για συγκλίνουν με το προαποφασισμένο αποτέλεσμα που έχεις καταλήξει από την αρχή.
Δεν θέλω να το κάνω VS ούτε ποιος την έχει πιο μεγάλη (την εικασία ντε), απλά να ξεκαθαρίσω λίγο κάποιους όρους και να βγάλουμε μια άκρη γιατί όπως παιδεύει εμένα αυτό το UPS μπορεί αύριο να είναι για κάποιον άλλο ένα άλλο UPS. Μπορεί όντως να είναι σε κάποιο άλλο UPS πρόβλημα του ανεμιστήρα οπότε εδώ υπάρχει μια πολύ καλή αρχική τοποθέτηση την οποία όποιος την διαβάσει στο μέλλον και έχει πρόβλημα με το UPS θα πρέπει να την λάβει πολύ σοβαρά, απλά στην δικιά μου περίπτωση δεν ήταν αυτό το πρόβλημα και το εξήγησα πιο πάνω και αναλυτικά. Ακόμα και ο κατασκευαστής, με την σωστή μετάφραση, υποστηρίζει την θέση μου για το πρόβλημα αυτό.
Αλλά ακόμα και έτσι να μην ήταν, πάρτε ένα απλό ανεμιστήρα σπιτιού πχ και βάλτε τον στο τέρμα.
Θα αρχίσει στο πρώτο κλάσμα δευτερολέπτου να τρέχει στο 100% ή θα πάει σιγά σιγά; Τα λεφτά μου όλα στο 2ο. Και μετά όταν από το τέρμα τον κλείσετε, θα πάει από το 100% στο σταμάτημα σε κλάσμα δευτερολέπτου ή θα πάει σιγά σιγά; Και πάλι τα λεφτά μου στο 2ο! Και σε πιο μικρούς ανεμιστήρες το ίδιο γίνεται, έχω εδώ switches & routers να ακούσετε πως κάνουν!
Και όπως είπα στην αρχή, αν μου δείξεις κάτι με επιχειρήματα που να ταιριάζει, μαζί σου! Αλλάζω άποψη και κοιτάω το τι μου λες, όταν όμως μου λες για ανεμιστήρες και ΟΛΑ τα δεδομένα λένε το αντίθετο αλλά συνεχίζεις να επιμένεις ε εκεί είναι που βγαίνει το επιστήμονας του πληκτρολογίου!
Και πάλι, ο όρος αυτός άνετα πάει και σε μένα αν πέσω και εγώ στα ίδια σφάλματα!
Το όνομα του αντικειμένου που παράγει αυτήν την φασαρία ήρθε άλλο μέλος του forum για να την δώσει:
Για να πω την αλήθεια και εγώ έλεγα ότι είναι μετασχηματιστής ή πηνίο καθώς μου έμοιαζε -φυσικά σούπερ πιο έντονα- για coil whining όπου είχα μερικά χρόνια πριν.
Και για να κλείσω μιας που κούρασα, όταν μου έγινε αυτό το στραβό ήμουν σίγουρος ότι μιλάμε για μεμονωμένο περιστατικό, περίμενα να τραβήξει 2 βδομάδες όχι μήνα και βλέπουμε που είμαι τώρα, αλλά με την απάντηση της αντιπροσωπείας που ισχυρίζεται ότι τους το έδωσε ο κατασκευαστής την απάντηση, το συγκεκριμένο μοντέλο UPS δεν κάνει για Η/Υ! Δεν μπορώ να πιστέψω ότι το γράψω αυτό και δεν ξέρω αν μου το έλεγε κανείς αν θα το λάμβανα στα σοβαρά!
Στο ταξίδι αυτό τα είδα όλα, κακή διαχείριση, μη τεχνικός έλεγχος, έλεγχος για βλάβη που μάλλον ήθελε να δει το κατάστημα > ο πελάτης φταίει βλέπεις πάντα, προσβολές (γιατί να μου λες πάτα το κουμπί να κλείσουν τα “BEEP” είναι τεράστια προσβολή), απάντηση που κατασκευαστή που πάει κόντρα στο τι διαφημίσει το προϊόν του κτλ
Αναμένω να γίνει επιστροφή των χρημάτων μου κάποια στιγμή δλδ και το πρώτο που θα κοιτάξω, αν πάρω πάλι UPS, είναι να μην έχει για αντιπροσωπεία την powersales. Στο δικό τους Δ.Τ.Ε. δεν αναγράφουν πουθενά το τι βρήκαν παρά μόνο ότι ήταν εντός προδιαγραφών. Ναι οκ, πόσο;
Στα θετικά είναι ότι η απάντηση τους ότι δεν κάνει για αυτό που το πουλάνε και που το αγόρασα, μου σέρβιραν στο πιάτο την επιστροφή της συσκευής καθώς δεν με ενδιαφέρει να έχω σκάσει 209€ για κάτι που δεν κάνει αυτό για το οποίο το αγόρασα!